phpBB Forum

#
Pontos idő: hétf. júl. 23, 2018 6:28 pm

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2123 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 142  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HELP!!! Mi lehet a gond?
HozzászólásElküldve: vas. jan. 28, 2007 7:45 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
:roll:

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 4:56 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
Srácok mi lehet a para ha teljesen normálisan üzemel a motor és ha szúrok neki egy 8000-eig elforgatást utánna elmegy az alapjárat?
ahogy elforgatom és visszáll normál üzembe vagy leáll vagy felmegy 1200-ra.és ezt mondjuk pár napig csinálja.mitől lehet?

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 6:04 pm 
Offline
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 2:33 pm
Hozzászólások: 3464
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem karbi pucolás

_________________
21083 EVO, 2112


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 6:20 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
2x szedtem szét.
semmi nincs benne

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 6:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 04, 2007 7:07 pm
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Somogy megye / Iharos
Nézd meg a karbin a szivató és a gázbowden rögzítését, hátha kilazult valami.

_________________
UFF beszéltem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 8:11 pm 
Nekem is csinálta már 2-3 alkalommal, hogy eltünt az alapjárat. Amig gázt adtam addig teljesen jó, ha lassult sebességben, vagy alapjáraton meg fuladozott. Szivatót kihuztam akkor meg ugrált a fordulat, mint a nagytengelyes motornál. Aztán kicsit kihuzattam és visszaállt a régi rend. Én csak karbira tudtam következtetni, valami bekerült és nehezen jött ki.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 11:44 pm 
Offline
VIP

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 1:04 am
Hozzászólások: 1328
Tartózkodási hely: Budapest
Boci2108 írta:
Srácok mi lehet a para ha teljesen normálisan üzemel a motor és ha szúrok neki egy 8000-eig elforgatást utánna elmegy az alapjárat?
ahogy elforgatom és visszáll normál üzembe vagy leáll vagy felmegy 1200-ra.és ezt mondjuk pár napig csinálja.mitől lehet?


Szerintem is első a karbipucera. Másodiknak nézegetném a kabi menbránjait, és az alapjárati mágnesszelep tömítését. Harmadiknak az alapjárati elektronikát, (a gyújtáselektronika melletti). Lehet nem bírja az ilyen nagy fordulatokat, de lehet a halálán van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2007 11:50 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
eyg írta:
Boci2108 írta:
Srácok mi lehet a para ha teljesen normálisan üzemel a motor és ha szúrok neki egy 8000-eig elforgatást utánna elmegy az alapjárat?
ahogy elforgatom és visszáll normál üzembe vagy leáll vagy felmegy 1200-ra.és ezt mondjuk pár napig csinálja.mitől lehet?


Szerintem is első a karbipucera. Másodiknak nézegetném a kabi menbránjait, és az alapjárati mágnesszelep tömítését. Harmadiknak az alapjárati elektronikát, (a gyújtáselektronika melletti). Lehet nem bírja az ilyen nagy fordulatokat, de lehet a halálán van!


az a kis doboz amiről eddig nemtudtam mire jó az az alapjárati cumó?
na majd körbenézem.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 12, 2007 8:35 am 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 29, 2007 10:11 pm
Hozzászólások: 904
Tartózkodási hely: Vértesacsa
Boci2108 írta:
eyg írta:
Boci2108 írta:
Srácok mi lehet a para ha teljesen normálisan üzemel a motor és ha szúrok neki egy 8000-eig elforgatást utánna elmegy az alapjárat?
ahogy elforgatom és visszáll normál üzembe vagy leáll vagy felmegy 1200-ra.és ezt mondjuk pár napig csinálja.mitől lehet?


Szerintem is első a karbipucera. Másodiknak nézegetném a kabi menbránjait, és az alapjárati mágnesszelep tömítését. Harmadiknak az alapjárati elektronikát, (a gyújtáselektronika melletti). Lehet nem bírja az ilyen nagy fordulatokat, de lehet a halálán van!


az a kis doboz amiről eddig nemtudtam mire jó az az alapjárati cumó?
na majd körbenézem.


Mindenképpen a karbiban keresném a bajt. Elektronika csak a mágnesszelepnek ad áramot vagy nem(motorfék üzemben)
Ill a szivatónál lehet a bibi --->ez csak tipp
Ui.: Nekem anno vagy 10* kellett kipucolni mire jó lett :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 12, 2007 11:57 am 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 10:35 pm
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Balatonföldvár
Most motorféknél elzárja a benyát ez az elektrónyiká? Még jó h szereztem be mindenből pótelektronikát, amit ki is próbáltam.

_________________
No injektor, no ABS, no computer, no problem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 12, 2007 1:38 pm 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 29, 2007 10:11 pm
Hozzászólások: 904
Tartózkodási hely: Vértesacsa
wolf32 írta:
Most motorféknél elzárja a benyát ez az elektrónyiká? Még jó h szereztem be mindenből pótelektronikát, amit ki is próbáltam.


Igen így "csökkenti" a fogyasztást :wink: illetve az alapjárati benya is ezen megy keresztül


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 13, 2007 1:50 am 
Offline
VIP

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 1:04 am
Hozzászólások: 1328
Tartózkodási hely: Budapest
szaszamara írta:
Boci2108 írta:
eyg írta:
Boci2108 írta:
Srácok mi lehet a para ha teljesen normálisan üzemel a motor és ha szúrok neki egy 8000-eig elforgatást utánna elmegy az alapjárat?
ahogy elforgatom és visszáll normál üzembe vagy leáll vagy felmegy 1200-ra.és ezt mondjuk pár napig csinálja.mitől lehet?


Szerintem is első a karbipucera. Másodiknak nézegetném a kabi menbránjait, és az alapjárati mágnesszelep tömítését. Harmadiknak az alapjárati elektronikát, (a gyújtáselektronika melletti). Lehet nem bírja az ilyen nagy fordulatokat, de lehet a halálán van!


az a kis doboz amiről eddig nemtudtam mire jó az az alapjárati cumó?
na majd körbenézem.


Mindenképpen a karbiban keresném a bajt. Elektronika csak a mágnesszelepnek ad áramot vagy nem(motorfék üzemben)
Ill a szivatónál lehet a bibi --->ez csak tipp
Ui.: Nekem anno vagy 10* kellett kipucolni mire jó lett :roll:


Az alapjárat elektronika tipikus halála az szokott lenni, hogy a gázadás után nem lesz alapjáratod. Iagzából csak a gázőpedál helyzetét és a fordulatszámot nézve kellene nyitni zárnia. Mondjuk a megemelkedő fordulatot tényleg nem szokott csinálni.

Van valami ami még eszembe jutott!
A karbi oladlán a gázkart az alap helyzetben egy kis golyó rögzíti, amit egy rugó tol be részlegesen a gázkarban kialakított mélyedésbe. Ez a kis golyó elég sok autóból hiányozni szokott, még vitrinautókból is! Ha ez nincs akkor képes elmozdulni és podukálhatja a túlságosan megnövő és elvesző alapjáratot egyaránt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2007 3:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 14, 2007 8:28 pm
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Markaz
Szevasztok
Ma jöttem hazafelé, esőben, és egyszercsak az a látvány fogad hogy a jobb oldalon hiányzik a komplett ablaktörlő lapát :shock: . Szerencsére csak egyszer ment végig az ablakon. Otthon megnéztem, hát sajna látszik a csík, ahol végig ment a kar. Ezzel lehet kezdeni valamit, a cserén kívül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2007 6:36 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
PiperR írta:
Szevasztok
Ma jöttem hazafelé, esőben, és egyszercsak az a látvány fogad hogy a jobb oldalon hiányzik a komplett ablaktörlő lapát :shock: . Szerencsére csak egyszer ment végig az ablakon. Otthon megnéztem, hát sajna látszik a csík, ahol végig ment a kar. Ezzel lehet kezdeni valamit, a cserén kívül?


1,elfogadni
2,szélvédős párezerért kijavitja
3,csere szélvédő párezerért(már ha találsz makulátlan bontottat)
én nemrég törtem el egyet8aszhittem tökönszúrom magam)
4,csere újra.kb 12000ft

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2007 7:22 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 25, 2007 1:10 am
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Bokod
eyg írta:
A karbi oladlán a gázkart az alap helyzetben egy kis golyó rögzíti, amit egy rugó tol be részlegesen a gázkarban kialakított mélyedésbe. Ez a kis golyó elég sok autóból hiányozni szokott, még vitrinautókból is! Ha ez nincs akkor képes elmozdulni és podukálhatja a túlságosan megnövő és elvesző alapjáratot egyaránt!


Hmmm... a golyó és a rugó, ha egyre gondolunk, akkor a szivató tartóidomjában van, és nem a gázkarnál. Ha ki tud mozdulni a szivató tényleg csinál magas alapjáratot... Vagy nem megy tőle a meleg motor...

A gázkart egy sima rugó tartja alaphelyzetben.

Üdv: Topdon

_________________
-------------------------------------
CCCP Teknik :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2123 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 142  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség