phpBB Forum

#
Pontos idő: pén. ápr. 26, 2019 3:28 am

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 961 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: vas. jan. 28, 2007 7:32 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
:wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:46 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
BMW M20 szívószelep és 21083(1,5) szívószelep kipufogószelepnek berakva.
Eléggé komolyat nyit.
Zotya a homológ számok tudora de ez már talán "H"-ban vagy talán"K"-ban sem mehetne.

Szerintem ennél nagyobb nem fér el. Kasza Motorsportnál készült.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2007 7:21 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
kis összehasonlitás MÉRÉS alapján a Hengerfejek méreteit illetően.

mi a külömbség az 1.3-as és az 1.5 HF között:



Kép

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2007 8:17 pm 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 10:35 pm
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Balatonföldvár
Lassan én is gyűjtögetem a pénzt a másik HF-re. Boci, te mondtad, h van 1,5 HFed pluszban? Nekem az 1,3as mocira kellene (előbb-utóbb)

_________________
No injektor, no ABS, no computer, no problem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2007 11:28 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
ja vannak.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2007 3:42 pm 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 10:35 pm
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Balatonföldvár
Akó valszeg tavaszal bizniszelünk!

_________________
No injektor, no ABS, no computer, no problem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 07, 2007 12:17 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
Kép
1500-as motor.
Szívó, Méretek: 2=37.0, 3= 8.0, 4=103.4, D=45°, E=K

Kipufogó, Méretek: 2=31.5, 3= 8.0, 4=104.0, D=45°, E=K

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 07, 2007 7:18 pm 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 10:35 pm
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Balatonföldvár
Ha hengerfej felújításban gondolkodom, akkor mindenféle képpen új szelepeket kell bele rakni, vagy a régieket érdemes becsiszolni rendesen? Bár nem nagy pénzösszeg.

_________________
No injektor, no ABS, no computer, no problem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 07, 2007 8:12 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
a régieknek sem szokott sok baja lenni.
max a kipu szelepek lehetnek kráteresek de ez sem befolyásolja a működést.
annyi h kormos.lepucolás és kész.
de aki akarja ki is cserélheti.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 07, 2007 8:16 pm 
Offline
VIP
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 10:35 pm
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Balatonföldvár
Csak azért gondoltam, mert azok elméletileg már be vannak kopva!

_________________
No injektor, no ABS, no computer, no problem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 07, 2007 8:35 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
wolf32 írta:
Csak azért gondoltam, mert azok elméletileg már be vannak kopva!


amikor szétszeded úgyis újrakell csiszolni.
max annyi h nem kell marni.
de ha nem cseréled a szelepvezetőt akkor az új is nagyából jó lesz vele.
ha szelepvezetőt cserélsz na akkor van nagy szopás.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 12, 2007 10:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 4:18 pm
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Gellénháza
remélem tudtok segíteni, a probléma a következő: motorféknél kékesen füstöl a gép, gondolom nagyon eszi az olajat, de ha pörgetem akkor nem füstöl annyira(gondolom mivel nincs vákuum mint motorféknél, azért eszik kevesebb olajat), szóval ennek mi lehet az okozója? én a 17 éves gyári :oops: szelepszárszimeringre gondolok, vagy más is okozhatja? a motorja 3000km-rel ez elött még szinte alig volt megkopva ( mert akkor szét lett szedve)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 13, 2007 9:15 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 857
Tartózkodási hely: Budapest
"motorféknél kékesen füstöl a gép"

Érdekes jelenség, ilyenről még nem hallottam....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 13, 2007 9:40 am 
Offline
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 2:33 pm
Hozzászólások: 3467
Tartózkodási hely: Budapest
ggabbroo írta:
"motorféknél kékesen füstöl a gép"

Érdekes jelenség, ilyenről még nem hallottam....


Valószínűleg a motorfék utáni első gázadásnál jön ki egy kis pamacs. Nekem is volt ilyen az első csacsimon, nem kell nagyon komolyan venni. Persze ez a füst mértékétől függ :-)
Kezdődő gyűrű kopás szerintem, bár biztosat nem tudok, mert azt a kocsit így is adtam tovább. Persze a szimeringek miatt is lehet ...

_________________
21083 EVO, 2112


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hengerfej felujítás
HozzászólásElküldve: pén. júl. 13, 2007 11:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. jún. 28, 2007 3:19 am
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok!

Ha valainek esetleg hengerfej baja lenne annak tudok ajánlani egy céget.
Nagyon jó munkát csinálnak és egyáltalán nem drágák!
Hengerfej felújítás, főtengej köszörülés, blokk fúrás-marás.

TRIÁSZ-GÉP Kft.
6000
Kecskemét, Mindszenti krt. 59/A
Telefon: +36/76 425-531
Mobil:+36/30 337-74-54; +36/30 680-06-90


Motor- és egyéb alkatrészek forgalmazása.



Szasza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 961 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség