phpBB Forum

#
Pontos idő: vas. jún. 13, 2021 3:17 am

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 991 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: szer. feb. 20, 2019 4:13 pm 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2323
Na mia manó van? Húzzál bele mert mire kész a Hf-ed addigra összerakom az új motort amivel bemegyünk 2.50 alá a ringen :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: szer. feb. 20, 2019 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 910
Tartózkodási hely: Budapest
rami007 írta:
Na mia manó van? Húzzál bele mert mire kész a Hf-ed addigra összerakom az új motort amivel bemegyünk 2.50 alá a ringen :wink:


:lol:
Jogos a felvetés, kicsit leült a project. Talán ezen a héten elviszem síkoltatni a hengerfejet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 28, 2019 3:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 910
Tartózkodási hely: Budapest
rami007 írta:
Na mia manó van? Húzzál bele mert mire kész a Hf-ed addigra összerakom az új motort amivel bemegyünk 2.50 alá a ringen :wink:


Na felhívtam Makraimotort, 8000Ft+ÁFA lenne a síkolás, nem sok ez egy kicsit? Vagy csak én vagyok sz..rrágó?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: pén. márc. 01, 2019 11:04 pm 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2323
Nem sajnos nagyon elszálltak az árak Bpn. Összeraktam a motort,kedden kiderül az igazság. Találtam műhelyt (nem publikus) marnak síkolnak esztergálnak ,de ez sem olcsó. Nem autósok. Tényleg adok egy fokoló kereket, ajándékba , nekem még így is marad egy :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 05, 2019 9:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 910
Tartózkodási hely: Budapest
Köszönöm a felajánlást, asszem élni fogok vele! Valamit esetleg cserébe?
Arról a motorrról mesélhetnél valamit, ha nem hadititok! Ja és ma kedd van, kiderült az igazság? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 12, 2019 1:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 910
Tartózkodási hely: Budapest
Hengerfej lesíkolva! :)
Csatolmány:
20190312_110554k.jpg
20190312_110554k.jpg [ 152,06 | Megtekintve 5126 alkalommal. ]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 5:46 pm 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2323
Gyönyörű!!! Nem kell semmi ez egy
prototípus volt nem jött be ha kell itt van.Kesz vagyok megy, 100 oktanos benya stb.Be kell járatni azután padra tenni.Erősebb de 1000 1/min az alapjárat ,de ezt tudtuk azért a 288 fokos tengely nagy benyitással mar nem baba szar :D Kar szamhaboruzni majd ha lesz benne 5`` kilcsi (es meg megy) majd utana.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: vas. márc. 24, 2019 4:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2012 12:32 pm
Hozzászólások: 242
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
Sziasztok!

Ki mekkorára bővitette a járatokat? Melyik az a méret amikor már kezd parássá válni hogy beszakad az olajfurat fala?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 25, 2019 12:23 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 910
Tartózkodási hely: Budapest
Én nem bővítettem, mert szeretném használni az autót, csak a ragyákat tüntettem el, meg fecsiszoltam a felületet.
Ezen a képeken látszik, hogy kb. hol kezdődik a víztér:
Csatolmány:
Untitled71.jpg
Untitled71.jpg [ 105,76 | Megtekintve 4950 alkalommal. ]


Egyébként ha elkezded bővíteni, akkor először a szívócsatornák közti hengerfejcsavar furatba szakad át, ezt perselyezéssel szokták orvosolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 25, 2019 12:51 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2012 12:32 pm
Hozzászólások: 242
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
ggabbroo írta:
Én nem bővítettem, mert szeretném használni az autót, csak a ragyákat tüntettem el, meg fecsiszoltam a felületet.
Ezen a képeken látszik, hogy kb. hol kezdődik a víztér:
Csatolmány:
Untitled71.jpg


Egyébként ha elkezded bővíteni, akkor először a szívócsatornák közti hengerfejcsavar furatba szakad át, ezt perselyezéssel szokták orvosolni.



Igen, a 3. és 4. szívó járat közötti hengerfej csavar átmenő furata jobban ki van bővítve mind a többi csavarnak az olajzás miatt és ezen a részen a legvékonyabb a fal, de mégis mennyi lehet az az annyi? Hosszába nem vágott szét valaki hengerfejet véletlen? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: kedd márc. 26, 2019 5:18 pm 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2323
Oválisan lehet bővíteni ,függőlegesen kb 31-32mm másik irány 30 körül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: szer. márc. 27, 2019 2:13 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2012 12:32 pm
Hozzászólások: 242
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
rami007 írta:
Oválisan lehet bővíteni ,függőlegesen kb 31-32mm másik irány 30 körül.



Akkor elméletileg a 30-as golyó a max. amit át lehet rajta engedni más beavatkozás nélkül?
Kipufogó meg sacc 27...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: szer. márc. 27, 2019 11:16 am 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2323
inkább a 29 es a 27, értelmetlen amit csinálsz. Egy két százalék teljesítmény maxert kidolgozod a lelked!A többletet a
tengely jelenti!!!!Vegig csináltam elég sok mindent mióta együtt vagyunk itt a fórumon, meg is kellett tanulnom, hogy mit miért, szoptam veztengellyel azért mert elhittem hogy szerényebb KV-al is működik.Ha tudsz egy 270-290 fok körüli tengelyt szerezni egy ezerötös jó motorral ,akkor érdemes tovább lepni.!és nem a hengerfejet kell sikolgatni hanem darabokra kell bombázni és blokkból lekapni meg dugóból számolt értéknyit és utána hozza igazítani mindent.Valamint ha elhiszed hogy normál benzinnel csoda történik akkor jobb ha el is engeded ezt a vonalat!Ha olyan precíz munkát csinálsz mint Balu vagy Ggabbroo akkor érdemes 20-30% miatt érdemes???? Ericnek meg mindig van egy csomó cucca!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: szer. márc. 27, 2019 10:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2012 12:32 pm
Hozzászólások: 242
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
rami007 írta:
inkább a 29 es a 27, értelmetlen amit csinálsz. Egy két százalék teljesítmény maxert kidolgozod a lelked!A többletet a
tengely jelenti!!!!Vegig csináltam elég sok mindent mióta együtt vagyunk itt a fórumon, meg is kellett tanulnom, hogy mit miért, szoptam veztengellyel azért mert elhittem hogy szerényebb KV-al is működik.Ha tudsz egy 270-290 fok körüli tengelyt szerezni egy ezerötös jó motorral ,akkor érdemes tovább lepni.!és nem a hengerfejet kell sikolgatni hanem darabokra kell bombázni és blokkból lekapni meg dugóból számolt értéknyit és utána hozza igazítani mindent.Valamint ha elhiszed hogy normál benzinnel csoda történik akkor jobb ha el is engeded ezt a vonalat!Ha olyan precíz munkát csinálsz mint Balu vagy Ggabbroo akkor érdemes 20-30% miatt érdemes???? Ericnek meg mindig van egy csomó cucca!!!



Értem én amit mondasz, erről a bővítgetésről le is beszéltél. Nyilván nem lesz egyből 150 lóerő csak a bővítések miatt, főleg hogy 1.3-as motorom van és az is marad. Szimplán csak egy felújítást csinálok és most hogy kiszedtem a szelepvezetőket kicsit durvábban bele akartam folyni. Igazad van, semmi értelme elgyengíteni a járatokat minimális vagy 0 teljesítmény növekedésér. Viszont ezeket az áramlástechnikailag figuccakétszám (ragyák, öntési hibák, lépőcső hátán lépcső) dolgokat mindenféleképpen megszüntetem, orvosolom. Úgy gondolom ez egy minimum, még ha szart se ér, időm meg van rá bőven. Olyan ez mint egy hobbi! :) Azzal is tisztába vagyok hogy a 95-ös benzin is igazából kb. 92 és a 100-as is max. 98, ezekre nem lehet építeni. Bár mondjuk én LPG-vel járok és ha minden igaz a jó minőségű gáznak bőven 100 felett van az oktánszáma :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej és szelepek
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 28, 2019 12:34 am 
Offline
VIP

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 1:04 am
Hozzászólások: 1426
Tartózkodási hely: Budapest
Dala írta:
... Bár mondjuk én LPG-vel járok és ha minden igaz a jó minőségű gáznak bőven 100 felett van az oktánszáma :D


Ha LPG-zel, akkor szerintem inkább fektess energiát egy hengerenklnti gázbefecskendezős rendszerbe és annak applikációjába, mint a hengerfej ilyen macárás csiszatolásába. Szerintem sokkal többre menél vele, legalább is sokkal többet hozna a mostani állapothoz képest.

_________________
Lada 21099


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 991 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség