phpBB Forum

#
Pontos idő: szer. júl. 15, 2020 8:50 pm

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2730 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 05, 2017 11:16 pm 
Offline
Taxis VIP
Avatar

Csatlakozott: kedd dec. 29, 2009 5:46 pm
Hozzászólások: 2295
Levettem az iker karbikat 13-14 lityi a városban! Cserébe alul nem volt az igazi. Tanulság ember ennyi munkával ennyire csekély eredményt még nem ért el!
Feldobok rá egy tök gyárit (én hülye, százszor megfogadtam ,hogy nem nyúlok ehhez a szarhoz!!!) előtte átnéz beállít ,minden membrán új. Felteszem és jön a szokásos betegség ,nem fekszik fel a fúvóka kúpja ,hol van szabályozható alap ,hol nincs. Elborult az agyam és azonnal le ,fel az adapter és vissza ment a DMTR. Lelki ismeret furdalásom volt ,hogy nem ezt küldtem Tritonak mert ez olyan mint az új csak nem próbáltam le és lám milyen rohadt mázli .
Viszont megfigyeltem egy érdekes dolgot! A típusidegen karbik nem mindegyikén van kartergáz beszipkázás! Ott ahol nincs nő a kartergáz ,ha a kis csövet egyszerűen le dugózzuk. A motor szívóhatása egy cirkulációt indít ezért kell tisztának lenni a lemezeknek a szelepfedélben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: szer. jún. 07, 2017 12:34 am 
Offline
VIP

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 1:04 am
Hozzászólások: 1396
Tartózkodási hely: Budapest
rami007 írta:
... ez olyan mint az új csak nem próbáltam le és lám milyen rohadt mázli ......

A külső, néha nagyon megtévesztő tud lenni! :)
Én a helyedben egy gyárias állapotú karbit tennék fel, olyat, ami be is állítható, nem csak szép! Utána viszont el kell felejteni a karbi variálást, mert csak szenvedés lesz belőle, de érdemi előrelépés nem! Ahogy már annyiszor megfogalmaztad nagyon helyesen! El kell fogadni, hogy a jelenlegi olyan ami ehhez a motorhoz a legideálisabb és ezen csak rontani lehet.
Ha mindenáron az üzemanyagellátás vonalon akar továbblépni az ember, akkor már csak az injektor marad, ha tetszik, ha nem! :(

_________________
Lada 21099


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 6:08 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 11, 2014 10:15 pm
Hozzászólások: 36
Sziasztok!
Fél év allás után megpróbáltam beindítani a csacsit. A jelenség hogy ömlik bele a benzin az 1es folytószelepnél, konkrétan csöpög be a főfúvókán át, megy vagy 2 henger, hátul meg benzinpára jön ki. A gyertyák olyan kormosak hogy egy dízel is megirigyelné. Lerakás előtt jól működött. Fedelet levettem, úszószint kb 5 mm volt ezt levettem 1re. Lehúzott mágnesszeleppel is annyira dús hogy szivatóval tud járni csak, illetve nem megy csak 2 henger. Nem ismerem annyira a csacsi karbit, valami jótanácsot elfogadnék hogy merre induljak :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 7:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 867
Tartózkodási hely: Budapest
Nem zár a tűszelep vagy az úszó lyukas.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 9:20 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2012 8:30 pm
Hozzászólások: 305
ggabbroo írta:
az úszó lyukas.


Ezen hangosan felröhögtem!
Láttál már életedben szamara úszót? :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 10:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 11, 2014 10:15 pm
Hozzászólások: 36
Úszót kipróbáltam vízalatt, semmi buborék, a tűszelep pedig zár, szájjal lepróbálva. Itt valami egyéb nyűg lesz. Lehúzott mágnesszeleppel is annyi benzint kap hogy szivató nélkül leáll.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 11:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 867
Tartózkodási hely: Budapest
monarovauxhal írta:
Úszót kipróbáltam vízalatt, semmi buborék, a tűszelep pedig zár, szájjal lepróbálva. Itt valami egyéb nyűg lesz. Lehúzott mágnesszeleppel is annyi benzint kap hogy szivató nélkül leáll.


Ha tényleg a főfúvókából csöpög a benya, akkor más variáció nem nagyon van. Amit még el tudok képzelni, hogy összeszerelt karburátornál valamiért szorul az úszó. Vagy az 1-es torok féklevegőfúvókája van eldugulva.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ggabbroo vas. okt. 29, 2017 11:56 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: vas. okt. 29, 2017 11:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 867
Tartózkodási hely: Budapest
BrutalSamara írta:
Ezen hangosan felröhögtem!
Láttál már életedben szamara úszót? :-)


Hogy állsz a termosztát működésének megértésével? Van már valami előrelépés? :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 30, 2017 3:35 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 11, 2014 10:15 pm
Hozzászólások: 36
Na majd valamelyik nap nekifogok kitakarítani kicsit. Pedig előtte nagyon jóvolt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 30, 2017 9:23 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2012 8:30 pm
Hozzászólások: 305
ggabbroo írta:
BrutalSamara írta:
Ezen hangosan felröhögtem!
Láttál már életedben szamara úszót? :-)


Hogy állsz a termosztát működésének megértésével? Van már valami előrelépés? :lol:


:-)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BrutalSamara hétf. okt. 30, 2017 9:25 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 30, 2017 9:23 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2012 8:30 pm
Hozzászólások: 305
ggabbroo írta:
BrutalSamara írta:
Ezen hangosan felröhögtem!
Láttál már életedben szamara úszót? :-)


Hogy állsz a termosztát működésének megértésével? Van már valami előrelépés? :lol:


Köszi a kérdést!
Amióta megtudtam,hogy a szamara úszó kilyukadhat,azóta megértettem az akkori hsz-eidet is! :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 30, 2017 10:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 13, 2007 3:44 pm
Hozzászólások: 867
Tartózkodási hely: Budapest
BrutalSamara írta:
Amióta megtudtam,hogy a szamara úszó kilyukadhat,azóta megértettem az akkori hsz-eidet is! :-)


Sejtettem, hogy nem sok haladás van, most már szerintem ne is erőlködj! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 30, 2017 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2012 8:30 pm
Hozzászólások: 305
ggabbroo írta:
BrutalSamara írta:
Amióta megtudtam,hogy a szamara úszó kilyukadhat,azóta megértettem az akkori hsz-eidet is! :-)


Sejtettem, hogy nem sok haladás van, most már szerintem ne is erőlködj! :lol:


Erőlködni azon kellene,hogy lyukat találjak a szamara úszóján.Azon viszont nagyon! :-)
Ha a tied kilyukad,ne ess kétségbe,küldök olyant,ami a büdös életben nem fog kilyukadni. :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 2:01 pm 
Offline
VIP

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 1:04 am
Hozzászólások: 1396
Tartózkodási hely: Budapest
monarovauxhal írta:
Sziasztok!
Fél év allás után megpróbáltam beindítani a csacsit. A jelenség hogy ömlik bele a benzin az 1es folytószelepnél, konkrétan csöpög be a főfúvókán át, megy vagy 2 henger, hátul meg benzinpára jön ki. A gyertyák olyan kormosak hogy egy dízel is megirigyelné. Lerakás előtt jól működött. Fedelet levettem, úszószint kb 5 mm volt ezt levettem 1re. Lehúzott mágnesszeleppel is annyira dús hogy szivatóval tud járni csak, illetve nem megy csak 2 henger. Nem ismerem annyira a csacsi karbit, valami jótanácsot elfogadnék hogy merre induljak :D

Azt nézted már, hogy az alapjárat rendszernek van egy kis réz csöve a karbi felő részben, ami kicsit kilóg és beleér az alsó részbe, ott kell legyen egy kis gumi gyűrű, ha az elporladt, vagy takarításnál nem lett visszatéve, akor lehet ilyen nyűgöd.
A másik a takarékrendszer menbránja , illetve a gyorsító menbrán, ami állás körben szokott elporladni és azoktól lehet benzin becsorgás.

_________________
Lada 21099


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karbi, AC pumpa
HozzászólásElküldve: szer. nov. 01, 2017 7:20 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 11, 2014 10:15 pm
Hozzászólások: 36
Szerintem megtaláltam a hibát. A takarékrendszer membránja porladtszét és változott finomszűrővé. Gondolom az ezt meghúzó vákumcsövön ömlik befelé a benzin. Hol tudok ilyen membránt venni? Vagy valakinek nincs-e elfekvőbe egy. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2730 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség