Hali!
Alapjáratot csak bemelegített motornál van értelme állítani, hidegen teljesen fals dolgot csinálhatsz vele. Ha nagyon hullámzik az alapjárat az nem jó annak egyenletesnek kell lenni, de sok mindentől lehet az alapjárat egyenetlen, nem csak a karbi beállításától. Pl.: gyújtás, szelephézagok, stb. ezeket mostanában ellenőrizted? Mikor volt utoljára szelephézag állítva?
Kell egy hidegindító spray és annak segítségével nagyon jól be lehet állítani az alapjáratot úgy, hogy a CO és CH is minimális értékű legyen. Itt a karbi topickan már egyszer leírtam, de, ha nem találod meg, akkor leírom újra.
Ha nagyon ingadozik az alapjárat, akkor lehet valahol még sok falslevegőt szív a motor. A hidegindító arra is jó, hogy a karbi körül az illesztéseket fújkáva hallható lesz, hogy hol van falslevegő szívás, mert ott a hidegindítót beszívja a motor és elég szépen felpörög tőle.
A karbit leszorító tőcsavaroknak nem lenne szabad kijönni a helyükről. Ha sokszor kitekerik őket, akkor a menet idővel nem fog tartani. Azt javaslom, hogy az anyát szedd le a tőcsavarról , és a tőcsavarokat tekerd vissza a szívosor őntvénybe a helyükre. A menetek tövénél kicsit pontozóval meg kell zömíteni az öntvényt, hogy később ne csavarodjon ki. A csavarokat cserélni nem kell. A tőcsvarokon az anya viszont könnyen járjon. Az anyákat elég finoman meghúzni, olyan max 10-20Nm nyomatékkal.
Ha kérdésed van, írj nyugodtan!
